.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردرگمی شهروندان بیشتر شد ؛
حالا «بهشهر» سه شهردار دارد !
شمال نیوز : از سویی یک منبع آگاه به « شمال نیوز » گفت : از آنجا که دستور جلسه شورا توسط رييس تهيه مي شود و انتخاب شهردار در دستور كار اين جلسه شورا نبوده است ، بدون تردید اقدام 4 عضو برای انتخاب شهردار قانونی نمی باشد .....
حالا «بهشهر» سه شهردار دارد !

شمال نیوز : پس از كش و قوس هاي فراوان جلسه شوراي بهشهر با حضور همه ي اعضاي شوراي شهر بهشهر برگزار شد .

به گزارش شمال نیوز، در حالی 4 عضو شورای بهشهر ، سینا رضانژاد را به عنوان شهردار جدید بهشهر انتخاب کرده اند که هنوز طبق قانون فرید صمدایی منتخب همین شورا در پروسه ابلاغ حکم از سوی وزارت کشور قرار دارد و با پیگیری هیئت رئیسه شورای شهر بهشهر غیر قانونی بودن مکاتبات ربیع فلاح جلودار استاندار سابق محرز و  صدور حکم برای وی در مراحل پایانی قرار دارد .

از سویی یک منبع آگاه به « شمال نیوز » گفت : از آنجا که دستور جلسه شورا توسط رييس تهيه مي شود و انتخاب شهردار در دستور كار اين جلسه شورا نبوده است ، بدون تردید اقدام 4 عضو برای انتخاب شهردار قانونی نمی باشد .

یک عضو شورا نیز در خصوص جلسه اخیر اظهار داشت : در اين جلسه سه ساعته به نامه هاي شهروندان بهشهري رسيدگي شد و با ذكر صلوات جلسه ختم شد و از انتخاب شهردار خبری نبود و اصولا وقتی ما یکبار شهردار انتخاب کردیم و  مراحل اداری را طی می کند ، انتخاب شهرداری دیگر بی معنا است ..

گفته می شود 4 عضو شورا بدون حضور رييس شورا  و دو عضو ديگر شورا ، سینا رضا نژاد را به عنوان شهردار انتخاب نمودند که با این حساب « حالا بهشهر سه شهردار دارد ! » . صمدایی شهردار منتخب شورا که در حال طی نمودن مراحل اداری است ، فیروزی سرپرست شهرداری که مشغول به فعالیت است و رضانژاد منتخب برخی از اعضای شورا که در جلسه بدون دستور انتخاب شده است .

به نظر می رسد استاندار مازندران باید در تعیین تکلیف انتخاب شهردار بهشهر ورود نموده و اجازه وسیع تر شدن دامنه اختلافات در این شهر تاریخی را ندهد .

از فرماندار بهشهر به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان انتظار می رود با درایت و تدبیر مشکل بوجود آمده را مدیریت کرده و شهر و شهروندان را از بلاتکلیفی دور نموده و امید را به جامعه تزریق نماید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اشرفی 20 آذر 1396
شهردار قانونی دکتر صمدایی است و پروژه شهردار سازی هم جواب نمی دهد . مطمئن باشید آقای فرماندار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.